Söndag.

Söndagar är både bra och dåliga. Det dåliga är att man vet att det är måndag nästa dag, som innebär skola/Jobb. Det bra är att man bara kan ta det lugnt och göra saker som man annars inte hinner med. Även om det är tråkigt så blir det skönt när man är av med det.
Saker jag måste göra idag:

  • Städa; Ja, det går jag faktiskt ta och göra. KLAR 17:01
  • Bada; Det är den lättaste saken haha! KLAR
  • Matte; Har prov på tisdag och har några sidor jag måste göra i matte boken. KLAR 19:45
  • Fysik; Några sidor jag sak ha läst till 10/12 i fysik boken. KLAR 17:53
  • Spanska; Har omprov på tisdag. Jag MÅSTE tyvär träna till det provet.
  • Adventsljusstake; Måste fixa en! KLAR 17:12
  • Tvätta; Jobbigt... KLAR 17:06
  • Kläder i garderob; Ush... KLAR 16:15

Ja, Jag har 5 timmar på mig att göra detta minus en kvart för att äta mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0